Политика за връщане и замяна

Ние от „БГ Гардероб” се стремим да предложим максимално удовлетворение от покупката на нашите клиенти, но ако желаете да върнете или замените вашите продукти, Ви предоставяме максимален срок за връщане в рамките на 14 дни от датата на получаване на поръчката.

Разходите по връщане на пратката са за сметка на клиента.

Адрес за връщане: гр. Велинград, бул. ”Съединение” 89 , офис на ЕКОНТ, за „БГ Гардероб” ЕООД (телефон: +359883505006)

Единствено, което трябва да направите, е да попълните приложения във Вашата поръчка „Формуляр за връщане/замяна”, като с особено внимание да представите в него номера на Вашата банкова сметка и да го приложите в пакета с връщаните продукти. Ние ще се постараем в най-кратки срокове да възстановим заплатената сума за върнатите продукти по Вашата банкова сметка, но не по-късно от законоустановения срок от 14дни.
Ако липсва „Формуляр за връщане/замяна” в поръчаната Ви пратка, може да го изтеглите от тук.

Моля, обърнете внимание, че за да бъде уважено връщането, Артикулите трябва да бъдат със запазен добър търговски вид: да не са носени, прани, гладени, зацапани и с неприятна миризма, с оригинална опаковка и етикет.
При неспазване на тези условия, пратката ще бъде върната обратно и за Ваша сметка.

При Замяна: Вие изпращате към нас връщания артикул за Ваша сметка, а ние Ви доставяме новия с БЕЗПЛАТНА ДОСТАВКА!
Ако желаете да замените размер или със съвсем друг артикул, моля попълнете във формата за връщане/замяна артикула, който връщате и този, с когото желаете да го замените и го приложете в пратката. Ако сумата на новия артикул е по-висока, разликата се доплаща от клиента при получаване на пратката. Ако сумата на новия артикул е по-ниска, разликата се възстановява по посочената от клиента във формуляра банкова сметка.

По обективни причини, свързани с променливите наличности в реално време на електронната платформа на „БГ Гардероб” ЕООД, съществува възможността желаният продукт за замяна вече да е изчерпан. В този случай наш консултант ще се свърже с Вас на посочените контакти, за да Ви уведоми и да Ви предложи друг вариант. В случай, че не успеем да се свържем с Вас, сумата на върнатия артикул ще бъде възстановена по посочената във Формуляра банкова сметка. Поради тази причина съветваме, при желание за замяна, първо да се свържете с нас на посочените контакти, за да уточним възможностите и да потвърдим, че замяната може да бъде осъществена. В този случай ще запазим за Вас уговорените за замяна продукти в срок от 3 дни, през което време да бъде осъществено вашето връщане и проверка на върнатите артикули.

МОЛЯ, НЕ ПРАВЕТЕ НОВА ПОРЪЧКА ПРЕЗ САЙТА!

Екипът на „Синьора Фешън” Ви пожелава приятно пазаруване и прекрасни поводи, на които да блестите с нашите продукти!